lauantai 4. tammikuuta 2014

Kymmenen lukijaa!

Kiitos Milla Nieminen kymmenes lukijani! Ja tietysti ihan superkiitos kaikille muillekkin lukijoille!

perjantai 3. tammikuuta 2014

Kuva-asiaa

Tänne blogiin oli tullut tuolla alhaalla oleva kommentti vennin sivuille. Ne jotka tämän anonyymin kommentin ovat nähneet, se ei ole totta! Tunnen tämän anonyymin koska kavereillenikin oli tullut tälläisiä erillaisiin nettipaikkoihin. Esim. Askiin ja blogeihin ja ne oli kirjoitettu käyttäjällä. Kuten vastauksestakin näkee niin oolen kysynyt luvan sannalta ja hän on myöntänyt sen joten luvan kanssa näitä tänne lisäilen. Sanna tietää myös blogini osoitteen ja voi käydä tarkistamassa blogini jos jotain epäselvyyksiä tulee. Toivon että tämä kyseinen anonyymi lukee tämän postauksen, eikä ole käynyt katsomassa blogiani vain sen takia että saisi kommentoida ilkeitä kommenttejaan jotka eivät ole edes totta.
Terv: Aino

Yhdeksän lukijaa!

Aattelin että sitten kun saan kymmenen lukijaa teen erikoispostauksen. Enää siis vain 1 lukija! Tää on nyt tämmönen tynkä postaus mutta asia oli vaan ilmoittaa tästä asiasta.:-)
♥:llä Aino

torstai 2. tammikuuta 2014

Kommatkaa!

Erikoispostausta? http://kaviokopsetta.blogspot.com/2013/12/erikoispostausta.html

Yllätyyysss!!!

Eli, nyt. Yllätys! Sanna kysyi minua siis Natan hoitajaksi ja pienen pohtimisen ja aikataulujen miettimisen jälkeen suostuin. Osa saattaa ajatella että tuo vaan keräilee noita hoitsuja, mutta asun alle puolen kilometrin päässä tallilta! Nyt kun aloitan hoitamisen kokeilen ensin, miten saan aikataulutettua viikkoni. Hoidan sitä siis kahdestaan Ian (joka on ennenkin esiintynyt täällä blogissa), joten en ole aivan yksin. Natan kanssa teen ensin paljon maastakäsittelyä ja hoitotilanteissa yritän saada sitä rentoutumaan. (On minun kanssani ainakin usein jännittynyt kun on paljon hälinää ympärillä). Natasta teen vielä esittelysivun ja siitä tulee sitten aina juttua kuten Vennistä ja Sapsustakin.
♥:llä Aino

keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Vuosi 2013!

Tammikuussa juhlin uutta vuotta Vennin kanssa ja ratsastin kerran viikossa. Koulu hoitui normisti loman jälkeen.

Helmikuussa ratsaatin ja hoidin normaalisti. Tästä kuusta ei ole hirveästi muistikuvia.

Maaliskuu oli normi ja meni Vennin osalta oikein hyvin. Koulu hoitui normisti.

Huhtikuussa alkoi jo olla aika malttamatonta istua koulunpenkillä, kun tajusin että koulua on enää vain kaksi kuukautta. Venniä hoitelin normisti.

Toukokuussa olin paljon tallilla. Hoidin Venniä ja nautittiin keväästä, jota loppukuusta sai melkein kutsua kesäksi.

Kesäkuu oli lämmin ja kävin tallilla noin 3 kertaa viikossa. Yhden kerran ratsastamassa ja kaksi kertaa hoitamassa.

Heinäkuu meni Vennin kanssa tosi kivasti! Irtohypytettiin, juoksutettiin, syöteltiin, puunattiin ja pestiin. Loppukuusta sain Sapsun hoitsuksi! Sen jälkeen sainkin kerran syötellä sitä selästä käsin ilman varusteita.

Elokuu meni kahden hoitsun kanssa mukavasti. Vennin kanssa treenattiin ja Sapsun kanssa hölläiltiin ja luotiin luottamusta. Elokuussa aloin myös auttelemaan aina keskiviikkoisin tallilla. Tässä kuussa myös Nata taisi saapua tallille. Natan omistaja muuten pitää vlogia kaverinsa kanssa youtubessa. Käy katsomassa Iida ja Ada vloggaa tai Ada ja Iida vloggaa. En nimittäin muista kummin päin nuo nimet oli.:-)

Syyskuu oli normaali. Koulussa oli totuttelemista kuutosluokkaan ja ratsastelut jatkuivat normisti. Kävin tallilla kolme kertaa viikossa.

Lokakuu oli sitten hieman erikoisempi. Koulussa oli syysloma ja käytin lomaa tietysti hyväksi ja kävin usein tallilla. Syyslomalla oli myös synttärini. Putosin myös Natalta leikkitunnilla.XD

Marraskuu oli normaali ja kävin normisti tallilla ja koulussa.

Joulukuu oli taas semmoinen erillainen kuukausi. Oli joulu ja uusivuosi+ itsenäisyyspäivä ja muut. Ihan joulukuun lopussa tapahtui yksi uusi juttu joka saattaa muuttaa tätä blogiakin, mutta kerron siitä vasta myöhemmin... Jos joku haluaa arvaila niin arvauksia voi laittaa tuonne kommenttiboxiin.