Tänään olin tallilla. Melkeen heti lähdettiin Iidan ja Natan kanssa maneesille. Jälleen irtohypytettiin, koska ollaan huomattu et se tekee ponille ihan eetvarttia päästä revittelemään ja hyppäämään. Nata tykkää hyppiä ja juosta karkuun juoksuttajia XD. Juoksutuksen jälkeen Iida meni selkään ilman satulaa ja otti ihan rennosti käyntiä ja ravia pitkinohjin. Käskin tehä siirtymisiä että poni juoksemisen jälkeen tulis kuulolle. Noo, meidän "onneksemme" lumet alkoi nollakelien takia tippua katolta ja yhden kerran sieltä se Iida meinas alas tullakkin kun tippu katolta lumet. Mut ei siitä enempää kun ei oo kuvia.:(
Mut sit päätettiin lähteä Vennin kanssa ajamaan ja haettiin ponny sisälle ja eikun valjastamaan. Siinä nyt tuli pari brobleemia kun viimeks kesällä ajanut+toinen viimeksi aika kauan sitten ajanut=sählinkiä,sählinkiä,sählinkiä... mut Sannan avulla sitten saatin poni kuntoon ja eikun menoksi! Mentiin Empun ja Iidan kanssa kentälle ja ajeltiin vuorotellen. Piti ottaa räpsyksi tuommonen oksa kun ei tajuttu ottaa mitäön mukaan ja poni oli sen verran tahmee. Mut nyt kuviin kaikki ottanut Emppu.



