keskiviikko 2. huhtikuuta 2014
Kysymyspostaus
En oikein tiedä, niitä on paljon.
Mitä harrastat?
Ratsastusta, pianonsoittoa ja teoriaa osana musiikkiharrastusta.
Paras hevonen?
Jos ihan hevosta etsitään niin varmaan Luther ja Robi. Poneista tykkään kaikista.<3
Mitä ostaisit jos saisit 10500 euroo?
Hevosen tai siis ponin ja siihen ei menis varmaan kuin puolet enintään. Loput laittaisin säästöön.
Onko sulla lemmikkejä?
Koira, kissa ja lehmiä.
Lempivaatteet?
Rennot ja mukavat vaatteet.
Jos sinun pitäisi haastatella jotain kuuluisaa henkilöä, niin ketä?
Varmaan jotain ratsastajaa tai...
Lempiruoka?
Oon aika kaikkiruokanen... äidin tai isotädin tekemät karjalanpiirakat!
Kenellä näistä lähtisit estekisoihin: Luther, Frans, Nata vai Sapsu?
Luther kuulostais houkuttavalta, samoin Nata, mut jos mä hengissä aikoisin pysyä niin
Sapsulla.
Lempiväri
?
Turkoosi,violetti ja muut.
Aino
tiistai 1. huhtikuuta 2014
Epäonnistunut estetunti
Minä menin tänään Robilla. Meillä oli estetunti ja hypättiin metrin oksereita ja trippeleitä. Robi hyppäsi isoja pomppuja. Tipuin viisi kertaa. Ensimmäisellä kerralla Robi kielsi, tokalla jäin niin pahasti jälkeen hypyssä että tipuin. Kolmannella kerralla Robi veti hirveän pukin ja tipuin selälleni, onneksi oli turvaliivi. Neljännellä se lähti kaahaamaan ja tipuin ja nilkkani muljahti pahasti. Kuitenkin nousin selkään. Viimesessä tippumisessa oli vähän kaikkea: Tultiin huonosti esteelle, Robi kielsi, mutta hyppäsi kuitenkin ja jäin jälkeen. Sen jälkeen se lähti kaahaamaan ja veti valtavia pukkeja kiitolaukan seasta. Tipuin voltilla alas, ilmat lähti pihalle, Robi tallo mut pahasti ja kavio osui päähäni, josta kypärä oli lentänyt. Lisäksi ilmalennossani olin lentänyt päin seinää. Minut kiikutettiin sairaalaan, jossa minulla todettiin murtuneen oikea käsi ja solisluu, minulla oli aivotärähdys, rintalastassa oli useita murtumia ja oikee nilkka nyrjähtänyt ja vasemmassa jalassa oli hiusmurtuma. Täältä sairaalasta nyt kirjoittelen kuulumisia, moikka!
Joku fiksu saattoi tekstiä lukiessaan jo arvata, että tämä oli aprillipila.
Aprillia, syö silliä, juo kuravettä päälle!
Elkää siis ottako tosissanne!
Minulla oli tosissaan tänään tunti, menin joo Robilla ja kyllä se ainakin yhden pikku pukin teki (protestoi vähän), mutta mitään ei sattunut mulle, en ollut lähelläkään tippumista kertaakaan, eikä meillä ollut estetuntia, vaan ihan koulua mentiin. Vaikeinta mulla ja Robilla oli pysähdykset ja peruutukset ravista ja isot laukkaympyrät. En ole koskaan mennyt Robilla, joten kaikki oli vielä hieman hakuammuntaa. Toivon vielä saavani mennä Robilla, koska herra on niin syötävän sulonen, ettei sille voi suuttua, vaikka se ei tekisikään tunnilla kaikkea niinkuin ratsastaja pyytää♥ Herrasta tuli yksi suosikeista, tähän valiojoukkoon pääsee vain ne ihanimmat♥
Mut tähän loppuun vielä pari kuvaa, huomatkaa Robi ei ollut kovinkaan kuvaustuulella.:)
~Aino
maanantai 31. maaliskuuta 2014
Jabba-dabbaduu...
Joo älkää välittäkö tosta otsikosta... :)
Viime viikko oli hieman, no sanotaanko että postauaiheeton. En siis käynyt ratsastaa, mutta tallilla olin kyllä! Heposien kanssa nyt ei voinut hirveesti juosta, kun jalan kanssa piti olla vielä varovainen. Tiistaina olin ekaa kertaa tallilla mun "sairaslomaviikonlopun" jälkeen ja putsasin varusteita. Ihanan kiiltäviä tuli♥
Keskiviikkona olin ihan auttelemassa ja hoidin pikkasen Venniä. Mutta siitä ei taaskaan kuvia.:(
Sunnuntaina menin tallille puoliltapäivin ja ekaks piti siivota tarhoja. En oo oikein kehittyny tuossa kakkojen nakkelussa tai varsinkaan siihen kärryyn osumisessa! Kakkasateesta saatiin siis taas nauttia. Sitten Kaisan kanssa lähdettiin alapellolle kuvaa Eveä, joka oli siellä verkkaamassa. Pian päästiinkin halliin , jossa tuntu et oli vähintään 15 astetta lämmintä(vaikka mittari näytti vaan viittä) ja pärjäs ihan ilman takkia. Kevät tuleee!!!
Jes! Eve hyppeli pieniä erikoisesteitä, lukekaa kavaletteja ja puomeja, jotta Robi tottuis niihin. Kaisa kuvas ja mä nostelin puomeja. Sitten kun Eve lopetti, aloin laittamaan Natalle kavaletteja, jolla Kaisa ratsastaisi. Aika pian sain valmiiks ja sitten menin takasin talliin, jossa söin eväspullani, nappasin Vennin mukaan ja lähdin maneesille. Hypittiin samalla, kun Nata meni kavaletteja, ja muutes kokeiltiin Vennin kanssa porttiestettä, jonka se meni ekan kiellon jälkeen mainiosti! (Kielto johtu huonosta lähestymisestä esteelle) Mutta lopuks kuvia sunnuntailta, moikka! Jatkan täällä jabba-dabbaluitailuani.:)
~Aino
lauantai 22. maaliskuuta 2014
Kuulumisia, tiedän maailman tylsin otsikko...
Kuvia ja kuulumisia parin viikon ajalta (toisin sanoen kun inspiraationpuute iskee...)
Aloitetaanko vaikka viime viikosta?
Tiistaina oli tunti ja siitä kertova postaus löytyy videoineen kaikkineen. Keskiviikkona olin auttelemassa talllilla ja päätin ottaa Vennin kanssa jumppapallon esille.
Sunnuntaina olin tallilla ja hiihto-ja pulkkaratsastettiin Vennin kanssa.
Tiistaina olin taas tallilla ja JEE! mä menin Natalla ja laukkasin ja kaikkea muitten kanssa. Yhden kerran se pukitti, mutta kun sille ärähti niin se lopetti heti. Mulle jäi tosi hyvä mieli tunnista sekä hoidostakin, koska ennen tuntia hoiin Natan irti ja se ei karannut kuin pari kertaa. Ollaan siis edistytty tosi paljon Natan kanssa! (koputan puuta... katotaan nii heti seuraavalla kerralla tuun sieltä alas)
Keskiviikkona olin kanssa tallilla ja eipä mitään erikoista tapahtunut.
No perjantaina liikassa minä sitten teloin oikeen jalkani. (väänty kun tulin liikassa täydellä painolla jalan ulkosyrjälle alas) Koulun jälkeen sit TK:hon ja röntgeniin. Onneks ei mitään murtumaa löytyny, joten nivelsiteet kai venähtäneet. Tukiside on ja kepit, joten tallille ei oo mitään asiaa sunnuntaina.:( Alkuviikosta sitte katotaan miten ens viikon talleilut, ihan nilkan mukaan mennään. Mutta nyt kuvia epämääräisessä järjestyksessä kahden viikon ajalta.
-Aino P.S Kiitos kaikki lukijat! Viittä vaille 20 lukijaa! Toivoisin vähän aktiivisuutta kommentoinnissa, niin tietäisi minkälaisista postauksista tykkäätte! Omia ehdotuksia saa laittaa. <3
keskiviikko 12. maaliskuuta 2014
Ratsastuskooste videolla
- Aino
maanantai 10. maaliskuuta 2014
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
- Aino
sunnuntai 9. maaliskuuta 2014
Pitkästä aikoo
Ihan valtavan pitkä postaustauko takana ja nyt... täällä ollaan. Elikkäs ollaan vietetty hiihtolomaa ja nyt vika päivä takana :'(
Me oltiin melkeen koko hiihtoloma Pohjois-Karjalassa. Viime sunnuntaina olin kisahoitajana Evellä Pudasjärvellä estekisoissa. Oli hauskaa mahtavassa seurassa!:)
Minun onnellani tietysti sairastuin nyt yrjötautiin ja toivon ettei jää tiistain talleilut väliin. Sitten vähän surullisimpiin aiheisiin... Mä tein teille My dayn VIDEOLLA. Aatelkaa VIDEOLLA, ja mun puhelin ei suostunut lataa sitä bloggeriin!:'( >:( Voisin tehä sen silleen et lähetän sen mun puhelimella mun sähköpostiin ja lisään sen sitte kun pääsen koneelle.;) tein sen kuudes päivä joten se tulee aika myöhässä. Mut mul ei o kuvii (!) kun ei tullu otettua hirveesti kuvia. Paitsi ainiin joo on mulla mun ja mun pikkuserkun yhteiskuva! Mä laitan sen nyt tähä. Mut kohta ollaan kuusamossa, niin heippodei! ~Aino♥♡♥♡