torstai 4. joulukuuta 2014

Luukku 4

Piirrustusharrastukseni

Piirrän aika paljon. Joskus koulussa tulee tylsistyessä jtn sutattua, mutta yleensä kotona eniten piirtelen. Ajattelinkin nyt esitellä tässä onnistuneimmat piirrokseni.:)
Sanokaa mielipidettä ja myös luukkujen aiheita vois ehdotella. Olisko joku blogihaaste kiva, tai kysymyspostaus?

Joo tää tärähti enkä saanu parempaa:( -Aino:)

keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Luukku 2

Moi, nyt tokaa luukkua tai periaatteessa kolmatta.

Eli viisi lempikuvaani. Kaikki itse ottamiani

1.

2. 3. 4. 5. -Aino:)

tiistai 2. joulukuuta 2014

Joulukalenteri alkaa +uusi blogin nimi

Noniin eli päätin nyt alottaa joulukalenterin, mut ei tästä varmaan mikään superaktiivinen tule koska koulu ja kokeet.
Ja tosiaan blogille uus nimi ja noinkin yksinkertainen banneri koska en osaa tehä bannereita.
Laittakaa luukkuaiheita tonne kommenttiboksiin nii jospa se innostas toteuttaa tätä hommaa.

Mut tosiaan, nyt ekan ja tokan luukun yhdistyneeseen postaukseen:
Tällä kertaa te lukijat saatte osallistua! Laitan minusta ja poneista kysymyksiä ja teidän tarkoituksena on vastata tuonne alas kommenttiboksiin. Se joka arvaa eniten oikein saa palkinnon, eli tällä kertaa teen hänen blogistaan arvion tänne ja jos en oo viel lukija alan lukijaks.

1. Minkä rotuinen Venni on?

2. Mikä mun nimi on? :D

3. Miten vanha Sapiina on?

4. Millä tallilla Sapiina Venni ja muut ponit asustelee?

5. Millon perustin tän blogin?

6. Mikä oli tän blogin eka nimi?

7. Miten monta lukijaa mulla on?

8. Mikä on mun entisen hoitoponin nimi?

9. Kumpaa ratsastan enemmän, esteitä vai koulua?

10. Millon oon viimeksi tippunut? (ei tarttee olla mikään tarkka aika kunhan on kuukausi, tää löytyy kyl postauksista.)

Noniin ja nyt eikun vastailemaan! Aikaa vastailla on 12.12 asti.

-Aino :)

sunnuntai 12. lokakuuta 2014

...

Joo moi, häpeän itteäni sillä en oo kirjottanu tänne piiiitkään aikaan *facepalm*. Joo oli tässä seiskan ekat koeviikot.. 
Joo mut mennäänpä tallijuttuihin. Eipä oo tapahtunut mtn erikoista yritän etsiä joitain kuvia tähän postaukseen.

Ja hei! Kertokaapa minulle postausideoita jos vaikka saatais tää blogi eloon taas! Tykkäisittekö vaikka puhelimentyhjennyspostauksesta, haluaisitteko haasteita vai kenties jotain videota? :) Nyt saatte päättää!
Tähän loppuun vielä jotain kuvia..
♥:llä Aino:)

Ps, tähän loppuun vielä.. Menin tiistain ratsastustunnilla 
Hessulla, oli tosi ihana!♥ 
Tykkäsin tosi paljon♥♥♥

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Weekend w/ parhaat :*

Lauantaina oli koulua, ja sieltä suoraan lähettiin annille elisan kanssa. Tehtiin kaikkea kivaa ja syötiiin herkkuja ja illalla käytiin kuvailemassa. Sunnuntaina sitten herättiin aika myöhään ja syötiin aamupalaa. Tehtiin vähän kaikkea ja käytettiin Annin koiraa lenkillä ja kuvailtiin. Oli parasta! Kiitos viikonlopusta ihanat:* ♥

 Taika on niin kuvauksellinen♥
 ja sitten... Aina ei onnistu 
:'D
 -Aino
:)

Ja ainiin kaikki kuvat paitsi tuon yhden taika-kuvan on ottanut Elisa
:)

perjantai 5. syyskuuta 2014

Auringonlaskukuvia

Parina päivänä oli aika upeet auringonlaskut ja sain ihan hyviä kuvia. Kertokaahan lempparinne!:)

 1
 2
 3
 4


-Aino