maanantai 30. kesäkuuta 2014

Bannerikisa

Järjestän bannerikisan, koska olen jo kyllästynyt tuohon banneriin.XD
Säännöt:
Bannerin pitää olla kesäinen.
Bannerin pitää olla valmis viimeistään 13.7.
Kun olet saanut bannerisi valmiiksi, tee blogiisi postaus, jossa banneri on ja linkitä postaus sitten kommentteihin tai jos sinulla ei ole blogia, niin lähetä se sähköpostilla osoitteeseen ainoervasti@gmail.com
Valitsen lempibannerini osallistujien joukosta.
Palkinnot: Laitan voittajan bannerin blogiini ja teen hänen blogistaan arvostelun, paitsi jos ei ole blogia.

Kaikki tekemään bannereita! 
Sain nyt vihdoin nää kuvat tähä postaukseen. 
Toivottavasti tulee osallistujia.

-Aino

lauantai 28. kesäkuuta 2014

3. postaus kesäkuussa✌

Joskus sitä miettii... Miksi tää on vasta kolmas postaus kesäkuussa, joka loppuu parin päivän päästä? Miks mä en oo kirjottanu? No koska mulla on ollu muuta. Kaks leiriä, jossa olin auttelemassa ja yks viikko mökillä. Siinähän ne viikot on menny. Mut kuitenkin, nyt yritän ryhdistäytyy. Mennään ratsastuskuulumisiin. Palataanpa pari viikkoa taaksepäin.↩
Vuokrasin Robia 11.6. Ratsastus nyt meni..no vaihtelevasti. Robi oli hieman eteenpäinpyrkimätön ja ite en jaksanu keskittyä. Joten... Tulos oli aika kaamea. Aada otti kuvia meiän menosta, ja kuten niistä näkee istunta oli aivan kaamea! Välillä tuli ihan ok pätkiä, mutta väistöt ravissa ei oikein onnistunu, koska mun vatsalihakset... Sain Robia aika hyvin asetettua, paremmin kuin ennen.♥ mut laitan nyt kuvat.





k
 kommenttia kiitos
!

lauantai 14. kesäkuuta 2014

Otsikot on kesälomalla

Mooii kaikki! Tällä hetkellä istun pylly puuduksissa autossa, matkalla kohti Pohjois-Karjalaa ja mökkiä. Mutta ei siitä enempää. Multa ja Empulta on tulossa Meidän tallipäivä-video. Oon jo editoinu sen, mutta en oo vielä ladannu sitä tubeen. Ilmotan sitten kun se tulee.:) 
Kun mä oon mökillä, en tiedä tuleeko sinä aikana postauksia... ei ainakaan paljon. Mulla on teille vaan pari kuvaa, koska olen laiska ja en jaksa kuvata.XD



 Lissu♡♥


Matkamähöt

-Aino


PS. 
Tästä tuli aika sekava.

lauantai 7. kesäkuuta 2014

lauantai 31. toukokuuta 2014

Kesäloma:*

Sori, ei oo tullu sitä blogiarvostelua. :( Oon yrittäny tehä sitä kahesti, mutta aina blogger on poistanut tekstin toiseksiviimeisen arvostelun aikana. Yrritän tehdä sitä sitten kun pääsen koneelle. Muttamuttamutta, nyt on kesäloma ja ala-aste takana! Kyllä sitä haikeena jää kaipaamaan, mut syksyllä puhaltaa taas uudet tuulet. Teen myöhemmin parempaa postausta, kunhan räpsin vähän kuvia.:)
-Aino

perjantai 23. toukokuuta 2014

Linkkaa blogisi! (Lue säännöt.)

Linkkaa blogisi! Arvostelen kaikki linkatut blogit. Arvostelen ulkoasun, postausten laadun ja esittelysivut. Kaikista osioista on mahdollisuus saada neljä pistettä ja jos annan blogillesi 12 pistettä, blogisi on huippu! Jos blogissasi ei ole esittelysivuja, sinun on mahdollisuus saada 8  pistettä.
Ja eikun linkkailemaan!
-Aino

Moi

Tosiaan, ei mulla mitään sen kummempaa asiaa, kirjottelen vaan. Meillä oli viime yönnä yökoulu ja kuvattiin siellä luokan kanssa kauhuelokuvaa. Oli hauskaa. :) Viikonloppuna meen tallille kait sunnuntaina ja pitäis varmaan se tippumiskakku leipoa. Mutta eipä mulla muuta, ei oo nytten kuviakaan. Jospa sitä viikonloppuna kuvailis kun on niin kauniit ilmat, lähemmäs 30 astetta auringossa. Paaaitsi et maanantaille on luvattu neljää astetta lämmintä ja räntäsadetta. Käykää muuten kattoo mun kanava Youtubessa siihen pääsee tästä! Ja tilatkaa se kans. Siellä on nyt jo pari videota esim. Natan muistovideot. :)