Kaikki ulkokuvat (c) Aada, maneesikuvat ja tallikuvat (c) minä
torstai 23. lokakuuta 2014
sunnuntai 12. lokakuuta 2014
...
Joo moi, häpeän itteäni sillä en oo kirjottanu tänne piiiitkään aikaan *facepalm*. Joo oli tässä seiskan ekat koeviikot..
Joo mut mennäänpä tallijuttuihin. Eipä oo tapahtunut mtn erikoista yritän etsiä joitain kuvia tähän postaukseen.
Ja hei! Kertokaapa minulle postausideoita jos vaikka saatais tää blogi eloon taas! Tykkäisittekö vaikka puhelimentyhjennyspostauksesta, haluaisitteko haasteita vai kenties jotain videota? :) Nyt saatte päättää!
Tähän loppuun vielä jotain kuvia..
♥:llä Aino:)
Ps, tähän loppuun vielä.. Menin tiistain ratsastustunnilla
Hessulla, oli tosi ihana!♥
Tykkäsin tosi paljon♥♥♥
sunnuntai 21. syyskuuta 2014
Weekend w/ parhaat :*
Lauantaina oli koulua, ja sieltä suoraan lähettiin annille elisan kanssa. Tehtiin kaikkea kivaa ja syötiiin herkkuja ja illalla käytiin kuvailemassa. Sunnuntaina sitten herättiin aika myöhään ja syötiin aamupalaa. Tehtiin vähän kaikkea ja käytettiin Annin koiraa lenkillä ja kuvailtiin. Oli parasta! Kiitos viikonlopusta ihanat:* ♥
perjantai 5. syyskuuta 2014
Auringonlaskukuvia
Parina päivänä oli aika upeet auringonlaskut ja sain ihan hyviä kuvia. Kertokaahan lempparinne!:)
perjantai 29. elokuuta 2014
Sekava soppa
Hei pitkästä aikaa! En oo kirjoitellu pitkään aikaan, ja syun varmaan arvaattekin, koulu. Mulla alko seiskaluokka ja on ollu jo kyllä ihan kiitettävän rankkaa. Siihen kuitenkin päälle vielä harrastukset.
Ei teitä kuitenkaan kiinnosta nuo mun kouluasiat, niin siirrytään hevoskuulumisiin. Ja kirjaimellisesti hevos, koska uusi rakkauteni on varmaan lähemmäs 170 senttinen Luther. Saatatte ehkä muistaa et menin sillä sillo leirillä yhden ilman satulaa tunnin. Nyt olen kuitenkin vakitunnilla mennyt sillä kahdesti. Eka kerta meni yllättävän hyvin. Ainut ongelma oli ensimmäisissä laukan nostoissa, että rupesin säätämään liikaa. Mutta kun rentouduin, niin laukatkin alkoi nousemaan. Ei se laukka edes tunnu kovin isolta!:)
Toka kerta, eli eilen, nii menin sillä rungottomalla, koska oli ilman satulaa tunti. Lutherin ravi on vaan niin tasainen, kuin ratsastaisi jollain keinuhepalla. Olen aivan rakastunut Lutheriin!♥
No siinä oikeestaan heppakuulumiset, Venni ja Sapiina ovat kuten ennenkin ja niistä ei ole oikein kerrottavaa, eikä kuviakaan.:(
Mutta loppuunvielä pari kuvaa kaikki (c) Elisa, elisan blogin osote on : elisaslife1.blogspot.com
lauantai 9. elokuuta 2014
Ystävät
Minulla on pari ihanaa ystävää. Heidän nimiään en täällä kerro, mutta jos he lukevat tämän postauksen, he varmasti tunnistavat itsensä.
Kun maailma kaatuu niskaan, on ihanaa soittaa ystävälle, puhua, itkeä ja vähän nauraakkin, kun yhdessä löydetään huonosta jotain hyvääkin. Kaikki ystäväni ovat minulle erityisen tärkeitä. Yhden kanssa puhutaan pitkiä puheluita ja parannetaan maailmaa yhdessä, toisen kanssa ollaan molemmat semmosia pippuriperseitä, että ollaan jatkuvasti nokat vastakkain. Mutta ei kuitenkaa osata olla välit poikki ja riidat sovitaan aina tosi nopeesti.
Ystäviä on aina ihana tavata, vaikka tavattais kuinka usein. Niitten kanssa on aina mukavaa ja niitten kanssa on tullut koettua kaikenlaista. Yhden kanssa ollaan tunnettu vaikka kuinka kauan, yhden kanssa pari vuotta ja yhden kanssa aika vähän aikaa, mutta kaikki on yhtä tärkeitä♥
Kiitos ystäväni, ootte mulle tärkeitä ja kiitos kun ootte ystäviäni. :)











