Tässä postauksessa kerron miksi harrastan juuri ratsastusta.
1. Hevoset. Ne on tän lajin sisältö. Oon aina ihaillut niitten kauneutta, upeutta, jaloutta, rohkeutta, herkkyyttä, kaikkea tätä. <3
2. Itsensä ylittäminen. On mahtavaa päästä ylittämään itsensä, saada vaikka se väistö nyt onnistumaan ees pari askelta. Se tunne on niin mahtava!
3. Yhteys hevoseen. On aina mahtavaa oppia tuntemaan hevonen paremmin.
4. Tallihenki. Suurin osa mun kavereista on tallilla ja on ihanaa kun tallilla vanhat ja nuoret ovat samanarvoisia. Ainakin meiän tallilla on niin mahtava tallihenki että se on myös suuri osa ratsastusta.
Tämmöstä tällä kertaa. Ideoita voi laittaa alas ja kiitos Riikka tämän postauksen ideasta! :)
-Aino