Mutta nyt kuviin, kertokaa lemppareita kommentteihin.❤
sunnuntai 25. tammikuuta 2015
Sapiinakuvia
Mutta nyt kuviin, kertokaa lemppareita kommentteihin.❤
tiistai 23. joulukuuta 2014
Luukku 23
Nyt aattelin olla tylsä ja vaan laittaa julkaisemattomii kuvii, joita on tullut otettua täs joulukuun aikana. Osa on ottanut Henna tai Sara, Hennan ja Saran blogiin tästä. Tai sit Emppu ja täs Empun blogi.:)
Sanokaa suosikkei!:)
Ja klikkailkaa kuvia nii saatte ne suuremmiks.:)
1.
torstai 18. joulukuuta 2014
Luukku 18
Sori! En oo tehny parii luukkuu mut en vaa oo jaksanu.:(
Ja tänki tein niin tylsäksi että tulin vaan ilmottaa et mun hepojengiin on liittynyt uut hoitsu, Rinsessa.<3
Rinsessa on kolmevuotias hevosen alku ja korkeutta on ihan kiitettävästi, en tiedä tarkkaa säkää. Alotin hoitamisen viime viikon keskiviikkona ja tähän mennessä Rinsessa on tuntunut oikein mukavalta nuorelta. Rinsessasta tulee kans esittelysivut kuhan kerkiin tehä ne.:)
perjantai 12. joulukuuta 2014
Luukku 12
Tehtiin tää elokuva kevääl 2014 ja ite oon siinä kuutosluokal. Toivottavasti tykkäätte, laittakaa kommenttia! :)
Luukku 11
Tässä vielä linkki videoon. :)
tiistai 9. joulukuuta 2014
Luukut 8-9
Juu nyt taas yhdistyneitä luukkuja. Tässä luukussa kerron minkälaisia Venni ja Sapiina olisivat jos ne olisivat ihmisiä. Juu ja ottakaa huumorilla!:D
Venni Venni olis vauhdikas pikkutyttö, jolla olis aina halu olla paras ja ainoa laatuaan. Yleensä hänet huomataan hänen söpöytensä takia ja hänelle ei voi olla suuttumatta vaikka hänet löyettäs keittiöstä sekamelskan keskeltä. Venni olis aina vähän pullea ja ahmisi aina herkut ekana. Venni ei niinkään välittäisi ulkonäöstään mutta välillä hän laittaisi päälleen prinsessamekon ja kruunun ja poseerais söpönä jokaiselle joka haluais ottaa kuvan. Venni olis myös tosi kiinnostunut maailmanmenosta ja työntäisi nokkansa joka asiaan. Venni ei myöskään sietäisi ketään joka olisi yhtä söpö kuin hän tai keräisi enemmän huomiota. Sellainen ois mun mielestä Venni, siirrytään nyt Sapiinaan-> Joo edustavaa kuvaa :D Sapiina ois semmonen vauhtimummo. Se tykkäis käydä tapahtumissa kartuttamassa jo ennestään suurta elämänkokemustaan ja hän olis mahtava keksimään kaikenmaailman temppuja läheisilleen. Sapiina olisi ehkä ulkoisesti hieman tylyn näköinen mutta sisältä hän olisi täyttä kultaa ja rakastaisi hemmotteluhoitoja. Hän tykkäisi käydä muiden ystäviensä kanssa kahvilla ja hän huolehtisi suurella rakkaudella myös kaikista lapsista. Sapiina vaikuttaisi välillä ehkä vähän höpsöltä, mutta hänellä olisi kuitenkin tarkat aivot. (onko tuo ees lause :D) Sapiina ei olisi kuitenkaan ihan perusmummo vaan hänessä olis jotain satumaista taikaa joka saisi kaikki pitämään hänestä. Tuollainen ois Sapiina sitte.:D Sanokaa mitä mieltä ite ootte ja minkälaisina ootte ajatellu Sapiinaa ja Venniä? -Aino:)sunnuntai 7. joulukuuta 2014
Luukut 5,6 ja 7
Tässä postauksessa kerron miksi harrastan juuri ratsastusta.
1. Hevoset. Ne on tän lajin sisältö. Oon aina ihaillut niitten kauneutta, upeutta, jaloutta, rohkeutta, herkkyyttä, kaikkea tätä. <3
2. Itsensä ylittäminen. On mahtavaa päästä ylittämään itsensä, saada vaikka se väistö nyt onnistumaan ees pari askelta. Se tunne on niin mahtava!
3. Yhteys hevoseen. On aina mahtavaa oppia tuntemaan hevonen paremmin.
4. Tallihenki. Suurin osa mun kavereista on tallilla ja on ihanaa kun tallilla vanhat ja nuoret ovat samanarvoisia. Ainakin meiän tallilla on niin mahtava tallihenki että se on myös suuri osa ratsastusta.
Tämmöstä tällä kertaa. Ideoita voi laittaa alas ja kiitos Riikka tämän postauksen ideasta! :)
-Aino