Moi! Menin keskiviikon tunnilla Hilimalla. Hilima on suomenhevonen, ei kovin pieni, mutta ei kovin suurikaan.:) Tunti meni hyvin, rakastuin Hiliman raviin.❤ Laukkakin sujui hyvin alkuvaikeuksien jälkeen. Kiirehin ite liikaa piti vaa ite rauhoittua ja antaa ponin ihan rauhassa nostaa laukka. Mentiin tunnin lopussa myös perusmerkin (Helppo C:n) kouluohjelma ja meni ihan hyvin sekin, vaikka pari ylimäärästä kiemuraa sinne ratsastinkin vahingossa.:D Sain myös kuvia, ekat kuvat ©Elisa ja kaks viimestä ©Henna
Sunnuntaina on sitte koulukisat Touhun kanssa ja perusmerkkiohjelma mennään. Saa nähä mitä tulee.:D
torstai 19. maaliskuuta 2015
Hilimalla tunnilla
sunnuntai 1. maaliskuuta 2015
estekisat 7.2
Moi!
Sori taas tauosta, mutta kiinnostus blogia kohtaan on ollut nollassa.:(
Mulla oli kisat 7.2 ja menin Touhulla, korkeus oli 60 cm. Se oli mun eka 60 cm rata kisoissa ja ihan hyvin meni. Ennen uusintaa poni hyyty ja laski raville useamman kerran uusinnassakin. Sen takia aika ei ollut kovin hyvä, mutta olen kuitenkin tyytyväinen rataan ja siihen ettei tiputettu yhtään puomia enkä mäkään tippunut. Nimittäin olin tippunut samaisen viikon keskiviikkona estetunnilla Touhulta. :D Laitan kisavideon tuohon alle, jos nyt saan sen siihen, mutta tässä linkki kuitenkin varoilta siihen, jos en saa upotettua videota.
-Aino
Sori taas tauosta, mutta kiinnostus blogia kohtaan on ollut nollassa.:(
Mulla oli kisat 7.2 ja menin Touhulla, korkeus oli 60 cm. Se oli mun eka 60 cm rata kisoissa ja ihan hyvin meni. Ennen uusintaa poni hyyty ja laski raville useamman kerran uusinnassakin. Sen takia aika ei ollut kovin hyvä, mutta olen kuitenkin tyytyväinen rataan ja siihen ettei tiputettu yhtään puomia enkä mäkään tippunut. Nimittäin olin tippunut samaisen viikon keskiviikkona estetunnilla Touhulta. :D Laitan kisavideon tuohon alle, jos nyt saan sen siihen, mutta tässä linkki kuitenkin varoilta siihen, jos en saa upotettua videota.
sunnuntai 25. tammikuuta 2015
Sapiinakuvia
Moi pitkästä aikaa. En tiiä miks en oo nyt kirjotellu mut nyt aattelin tulla pitkästä aikaa päivittää.
Eilen otettiin kuvia Aadan kaa ja kaikki kuvat tässä postauksessa on ©Aada.
Mutta nyt kuviin, kertokaa lemppareita kommentteihin.❤
Mutta nyt kuviin, kertokaa lemppareita kommentteihin.❤
-Aino
tiistai 23. joulukuuta 2014
Luukku 23
Herranjestas, huomenna on joulu! :o
Nyt aattelin olla tylsä ja vaan laittaa julkaisemattomii kuvii, joita on tullut otettua täs joulukuun aikana. Osa on ottanut Henna tai Sara, Hennan ja Saran blogiin tästä. Tai sit Emppu ja täs Empun blogi.:)
Sanokaa suosikkei!:)
Ja klikkailkaa kuvia nii saatte ne suuremmiks.:)
1.
Nyt aattelin olla tylsä ja vaan laittaa julkaisemattomii kuvii, joita on tullut otettua täs joulukuun aikana. Osa on ottanut Henna tai Sara, Hennan ja Saran blogiin tästä. Tai sit Emppu ja täs Empun blogi.:)
Sanokaa suosikkei!:)
Ja klikkailkaa kuvia nii saatte ne suuremmiks.:)
1.
2.
Kaikki melkee tärähti ja syy on kameran.
3.
4.
6.
Sitten pulkkaratsastuskerralta.
7.
8.
9.
Sillo myös tutustuttiin Sapsun kaa palloon.
10.
-Aino :)
torstai 18. joulukuuta 2014
Luukku 18
Sori! En oo tehny parii luukkuu mut en vaa oo jaksanu.:(
Ja tänki tein niin tylsäksi että tulin vaan ilmottaa et mun hepojengiin on liittynyt uut hoitsu, Rinsessa.<3
Rinsessa on kolmevuotias hevosen alku ja korkeutta on ihan kiitettävästi, en tiedä tarkkaa säkää. Alotin hoitamisen viime viikon keskiviikkona ja tähän mennessä Rinsessa on tuntunut oikein mukavalta nuorelta. Rinsessasta tulee kans esittelysivut kuhan kerkiin tehä ne.:)
perjantai 12. joulukuuta 2014
Luukku 12
Nyt näitä videoita sit tulee ja tulee.. :D
Tehtiin tää elokuva kevääl 2014 ja ite oon siinä kuutosluokal. Toivottavasti tykkäätte, laittakaa kommenttia! :)
Tässä vielä linkki videoon.:)
Tehtiin tää elokuva kevääl 2014 ja ite oon siinä kuutosluokal. Toivottavasti tykkäätte, laittakaa kommenttia! :)
Luukku 11
Tähän luukkuun videota viime sunnuntailta, kun pulkkaratsastettiin Vennin kanssa. Video on Hennan käsialaa Hennan blogiin pääset tästä!
-Aino:)
Tässä vielä linkki videoon. :)
Tässä vielä linkki videoon. :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)