Tänään siis hiihtoratsastettiin. Mukana olivat minun lisäkseni Kaisa toivoaelämään.blogspot.com ,Emppu, Aada,Ia ja Eve tarkkanakuinporkkana.blogspot.com .
Uljaana ratsunamme toimi siis
Nata.♥
Kaatumisia tuli muutama ja
Nata hörhöili välillä, mut loppujen lopuks selvittiin ehjin nahoin.
Nyt kuviin! Suurimman osan on ottanut Ia mutta Emppukin on ottanut muutaman.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hauskaa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hauskaa. Näytä kaikki tekstit
perjantai 27. joulukuuta 2013
Hiihtoratsastus
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)