Näytetään tekstit, joissa on tunniste erikoispostaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste erikoispostaus. Näytä kaikki tekstit

torstai 26. joulukuuta 2013

Ratsastuksen hyvät ja huonot puolet

Hyvät puolet:
-Ratsastus kehittää tasapainoa. esim. Minulla oli ennen ratsastusta todella huono tasapaino,mutta se on kehittynyt huimasti ratsastusharrastukseni aikana.
-Ratsastus kehittää lihaskuntoa.
-Ratsastaessasi opit päättäväisyyttä.
-Ratsastus kehittää kehonhallintaa.
- Kun ratsastat saat tuntea erillaisia tunnetiloja esim. Onnistumisen riemu,pettymys,suru,onni...
- Ratsastaessasi saat viettää aikaa yhden maailman hienoimman eläimen,hevosen kanssa.♥

Huonot puolet:
-Ratsastus on onnettumuusaltis laji.
-Ratsastus on kallis harrastus.
-Ratsastuspiireissä esiintyy paljon kateutta. Esim. Toi sai hevosen vaikka se on ihan köyhä ja ruma ja iha onneton ratsastaa. Ja kattokaa nyt tuota kaakkiakin. Kuuluis makkaratehtaalle...
-Kaikki vanhemmat eivät halua kuljettaa sinua monta kertaa viikossa tallille.
-Monesti esteenä on jo pelkästään pelko.Hevoset ovat isoja ja joskus arvaamattomia eläimiä,eikä niiden pelkääminen ole yhtään nössöä.

Tässä nyt näitä asioita,toivottavasti tykkäätte. Ja kommentoikaa! Kommentteja ei oo tullut moneenkaan postaukseen viimeaikoina. Ja kertokaa ideoita myös ed. postaukseen.:-)
♥:llä Aino

keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Erikoispostausta?

Jos tekisin näin joululomalla kun on aikaa useampia erikoispostauksia. Sitten kun koulut taas alkaa postaustahti harvenee noin jokatoiseen päivään ja erikoispostauksia tulee satunnaisemmin. Jos haluatte joitain erikoispostauksia, ehdotelkaa niitä kommenttiboxissa niin toteutan.:-)