Jos tekisin näin joululomalla kun on aikaa useampia erikoispostauksia. Sitten kun koulut taas alkaa postaustahti harvenee noin jokatoiseen päivään ja erikoispostauksia tulee satunnaisemmin. Jos haluatte joitain erikoispostauksia, ehdotelkaa niitä kommenttiboxissa niin toteutan.:-)
