 |
| Ei ole vasusta kuvaa mut tässä Sussu R.I.P2/2013 |
Elikkä siis tulin just äsken navetasta,jossa olin juottamassa uutta vasikkaa. Se on lehmävasikka, en oo kyl oo ihan varma mut näytti lehmältä kun oli nin siro. Ja sitten otsikkoon. Annoin dille siis nimeksi Kuiskaus koska se oli niinujo ja sen äidin nimi on ääni.:-) Sanokaapa mitä mieltä olette nimestä ja kos keksitte muita nimiä niin ehdotelkaa koska sitä ei olla vielä päätetty. Tosiian sen pitäisi alkaa koolla ja liittyä jotenkin ääneen.:-)edit:vasu on sonni.;
)