Näytetään tekstit, joissa on tunniste vasikka. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vasikka. Näytä kaikki tekstit

maanantai 23. joulukuuta 2013

Kuiskaus pimeydessä

Ei ole vasusta kuvaa mut tässä Sussu R.I.P2/2013
Elikkä siis tulin just äsken navetasta,jossa olin juottamassa uutta vasikkaa. Se on lehmävasikka, en oo kyl oo ihan varma mut näytti lehmältä kun oli nin siro. Ja sitten otsikkoon. Annoin dille siis nimeksi Kuiskaus koska se oli niinujo ja sen äidin nimi on ääni.:-) Sanokaapa mitä mieltä olette nimestä ja kos keksitte muita nimiä niin ehdotelkaa koska sitä ei olla vielä päätetty. Tosiian sen pitäisi alkaa koolla ja liittyä jotenkin ääneen.:-)edit:vasu on sonni.;
)